Ben jij een kei in het organiseren en uitvoeren van alle office ondersteunende zaken en op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie waarbij je het management ontzorgt en tevens de spil bent binnen de organisatie? Dan ben jij de  Officemanager (20-24 uur) die wij zoeken!

Kerntaken

Je kerntaak is het verlenen van secretariële en administratieve ondersteuning aan het management, dat bestaat uit het type ‘moderne professional’ en in grote mate zelfredzaam is, maar ondersteuning behoeft op het gebied van agendamanagement, mailboxbeheer, bewaken en opvolgen van actiepunten, zorgen dat gemaakte afspraken worden nagekomen, coördineren van (interne) projecten en beantwoorden van vragen uit de organisatie.
Daarnaast bestaan de werkzaamheden uit het voeren van de financiële administratie waaronder facturatie, crediteuren/debiteurenbeheer en afstemming met de accountant. Veel regel- en organiseerwerk dus!
Ook ondersteun je ons op het gebied van HR, het organiseren van bijeenkomsten en evenementen en het regelen van facilitaire zaken (pand- en voorraadbeheer, opvolgen van allerhande praktische zaken). Je bent betrokken bij het beschrijven van procedures en werkprocessen, externe communicatie en het bijhouden van de website en social media.

 
Wie ben jij?
  • HBO werk- en denkniveau met ervaring in een soortgelijke functie binnen een organisatie met hoog opgeleide kandidaten
  • de ideale kandidaat bevindt zich op trede 2 of 3 van de carrièreladder en kan en wil zich nog volop ontwikkelen.
  • je hebt affiniteit met stedenbouw / landschapsarchitectuur / architectuur
  • uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, kennis van Duits en Frans is een pré.
  • vaardig met automatisering; werken in (cloud)software waaronder Office 365 , WordPress en bij voorkeur ook Indesign.

Succesfactoren

Wij zijn een collegiaal team dat probeert het beste uit onszelf naar boven te halen met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en hebben daarbij respect voor elkaar. Onze cultuur kenmerkt zich doordat we onszelf niet te serieus nemen, maar ons vak wel!

  • jij bent een prettig persoon met een open karakter, enthousiast, empathisch, discreet, communicatief vaardig en prettig assertief met een positieve grondhouding.
  • jij bent een ondernemend persoon die proactief en oplossingsgericht te werk gaat en niet afwachtend is; slagvaardig, efficiënt, accuraat, snel in denken en doen.
  • jij behoudt altijd het overzicht en brengt structuur aan.

Wat bieden wij
  • een uitdagende & zelfstandige baan voor 20-24 uur verspreid over 3 tot 5 dagen binnen een prettig team
  • een marktconform salaris
  • 30 vakantiedagen op jaarbasis (voor voltijdscontract, naar rato bij part time)
  • deelname aan een pensioenfonds
  • reiskostenvergoeding woon/werkverkeer

Interesse?
Dan zien we je sollicitatie met belangstelling tegemoet. Stuur je motivatie en CV per e-mail naar mail@urbis.nl. Wil je liever eerst meer informatie? Bel ons dan gerust op 010-2175353